Szerviz és Logisztika

Tartalomjegyzék

Bevezetés

A WSH Kft. valamennyi általa forgalmazott számítástechnikai eszköz-rendszer garanciális és garancián túli javítására és karbantartására teljeskörűen képes és jogosult.

Korszerűen felszerelt multivendor szervizünk erős szakmai tudásbázison, szervizmérnökeink szakmaszeretetére alapozva gyors és precíz szolgáltatás nyújtásával hatékony megoldásokat biztosít Partnereink számára.

Szerviz szolgáltatásunk az alábbiakat tartalmazza:

  • meghibásodott eszközök javítása vagy cseréje,
  • hibaelhárítás,
  • tervszerű megelőző karbantartások elvégzése,
  • rendelkezésreállás,
  • üzembe helyezés,
  • alkatrész-, kellékanyagellátás,
  • üzemeltetés,
  • használt eszközök beszerzése.

 

Garanciális és Garancián túli eszközjavítás

A garancia érvényesítéséhez két követelménynek kell teljesülnie:

  1. az eszköz meghibásodása bizonyíthatóan a garanciaidőn belül történt,
  2. a hiba megfelel az adott cég garanciális feltételeinek és a törvényi előírásoknak.

Az a. pontot a WSH által átadott garanciajegy és számla segítségével ellenőrizheti.

Amennyiben ez nem lenne egyértelmű, a gyártók egy része online ellenőrizhetővé teszi a garanciális állapotot.

DELL
https://www.dell.com/support/home/hu/hu/hubsdt1

FUJITSU
https://support.ts.fujitsu.com/IndexWarranty.asp?lng=hu

HP
https://support.hp.com/hu-hu/checkwarranty

LENOVO
https://pcsupport.lenovo.com/hu/hu/warrantylookup#/

 

Ha az eszköz garanciális:

A gyártók három féle logisztikai módszert alkalmaznak:

  1. személyes szerviz látogatás,
  2. futárral beszállítás,
  3. helyszíni javítás.

 

Mindhárom esetben megvan a lehetőségük arra, hogy közvetlen a szakszervízzel kerüljenek kapcsolatba.

Ennek az előnyei:

  • erősebb kontroll a folyamat felett,
  • közvetlen és azonnali kommunikáció a javítás állapotáról, folyamatáról, felmerülő kérdésekről,
  • a javított eszköz a lehető leggyorsabban jut vissza felhasználójához.

Garanciális szervizek és elérhetőségük, bejelentési telefonszámok, eljárásrendek:

 

 

MÁRKASZERVIZEK, ÁTVEVŐPONTOK, TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK

NYITVATARTÁS

ELÉRHETŐSÉGEK

EGYÉB

ACER

Acer központi ügyfélszolgálata

munkanapokon 9-17 óráig

Telefon:
+361-555-5200

Garanciaidőn belül. A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról.

 

EC-CO Kft.

 

hétfő-csütörtök: 9-16 óráig

péntek: 9-15 óráig

Telefon:
+361-224-7010

 Fax:
+361-224-701

Email:
info@ec-co.hu

Web:
www.ec-co.hu

Cím:
1022 Budapest Fillér u. 44.

Nem garanciális javítások esetén és alkatrészek rendelése.

ALCOR

Expert Zrt. Alcor Digital szerviz

hétfő-csütörtök: 9-16 óráig

péntek: 9-13 óráig

Telefon:
(1) 450-2446
(20) 500-8080

Email:
szerviz@alcordigital.hu

Web:
alcordigital.hu/szerviz

Cím:
1044 Budapest, Óradna u. 12.

 

APPLE

Apple ügyfélszolgálat

 

Telefon:
+36-80-983-435

Jótállási feltételekről, az alábbi linken talál részletes tájékoztatót:

http://www.apple.com/hu/legal/statutory-warranty/

 

iStyle

 

 

Garanciális szerviz ügyintézésre az szervizében van lehetőség:

http://szerviz.istyle.hu/apple-garancialis-ugyintezes/

ASUS

Asus központi ügyfélszolgálata

munkanapokon 9-17 óráig

Telefon:
+361-505-4561

Notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék.

 A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges.

Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.

 

 

FixDirect Kft.

hétfő-péntek: 8-17 óráig

Telefon:
+361-452-4670

Fax:
+361-452-4672

Email:
info@fixdirect.hu

Cím:
1033 Budapest, Huszti út 34

Laptopok, Monitorok, AIOk, Desktopok és minden egyéb Windowsos készülék.

 

 

Telemax Gsm Szerviz Kft. (TMX)

 

Email:
info@telemaxgsm.com

Web:
tmx.hu

Tabletek, Telefonok és minden egyéb Androidos készülék.

BROTHER

 

Hétfő-Csütörtök: 8-16-ig; Péntek: 8-14-ig;

Telefon:
06-1-203-1023

Fax:
06-1-204-1023

Email:
info@allintechnik.hu

Web:
www.allintechnik.hu/kapcsolat/

Cím:
1119 Budapest Etele út 59-61.

 

CANON NYOMTATÓK

 

 

 

Garanciális és szervizes ügyintézéshez szükséges információk:

www.canon.hu/support/consumer_products/repair/

DELL

Dell Ügyfélszolgálat

 

Telefon:
06-80/016-157

Helyszíni garancia esetén hibás készülékét, ezen a telefonszámon jelentheti le.

 

C-Szerviz Kft.

 

Telefon:
06 (1) 451-35-80

Cím:
2040 Budaörs, Vasút u. 15.

Szervizgaranciás hibás készülékét ebbe a márkaszervizbe viheti.

EPSON NYOMTATÓK

 R.A. Trade Kft

H-Cs  08.00 - 16.30
P       08.00 - 16.00

Telefon:
06-23/502-880

Email:
garancia@ratrade.hu

Web:
http://www.ratrade.hu/szerviz/

Egyéb hibabejelentés, alkatrész rendelés:

szerviz@ratrade.hu

A garanciát TELEFONON vagy E-MAIL-en keresztül is érvényesítheti. A garanciális szervizigény bejelentést követően 1-2 napon belül kiküldjük az előkészített, becsomagolt nyomtatóért a futárt Otthonába vagy az Ön által megadott helyszínre. Javítás után a futár vissza is szállítja Önnek a készüléket.

FUJITSU

Fujitsu ügyfélszolgálat

 

Helpdesk:
+3640-200-440

Ügyfélszolgálat:
+361-999-0380

Fax:
+361-999-0389

 

A Fujitsu által nyújtott különféle típusú garanciális szolgáltatásokról, valamint a garancia érvényesítésének feltételeiről itt tájékozódhat:

http://support.ts.fujitsu.com/warranty/Index.asp?lng=HU&Level1=&LNID=3549

HP

 

 

Telefon:
+36 1 777-75-45

Minden modell esetén a HP központi hibabejelentő, legközelebbi szervizpartner kereső.

LENOVO IDEA

Lenovo TMX

 

Telefon:
+36-23-801-729

Email:
lenovo@tmx.hu

Lenovo Notebook és tablet

További információ:

https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/

http://www.tmx.hu

LENOVO THINK

C-Szerviz Kft.

 

Telefon:
06 (1) 451-35-80

Web:
www.cszerviz.hu/lenovo-markaszerviz/

Cím:
2040 Budaörs, Vasút u. 15.

További információ:

https://www.lenovo.com/hu/hu/services-warranty/

 

LG

Központi Márkaszerviz

Hétfőtől - péntekig 8:00-18:00 óráig

Telefon:
06-1-54-54-054

Web:
www.lg.com/hu/tamogatas/szerviz/lg-kozponti-markaszerviz

Cím:
1134 Budapest, Váci út 33.

 

MSI

 

 

Web:
https://www.albacomp.hu/szervizigeny-bejelento

Garanciális szerviz igényét online adatlap kitöltésével tudja lejelenteni. 

Szervizelt termékkör: Notebookok, All-in-one PC, Nettop PC.

A garanciálisan szervizelt készülékekhez a szerviz ingyenes futárt biztosít!

 

Székesfehérvári Szerviz

H-P 8:00-17.00

Telefon:
22 515-413

Fax:
22 303-026

Email:
helpdesk@albacomp.hu

Cím:
8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 3/B.

 

 

Budapesti Szerviz

H-P 8:00-17.00

Telefon:
20 553-9871

Nyitvatartási időben hívható

Email:
szerviz.bp@albacomp.hu helpdesk@albacomp.hu

Cím:
1115 Budapest, Bartók Béla út 152h

 

 

Pécsi Képviselet System 5 kft.

H-Cs 8:00-11:00 14:00-16:30 Péntek: 8:00-15:00

Telefon:
72 225-555

Fax:
72 256-370

Email:
pecs@albacomp.hu
helpdesk@albacomp.hu

Cím:
7634 Pécs, Vöröskő út 1.

 

PACKARD BELL

Packard Bell ügyfélszolgálata

munkanapokon 9-17 óráig

Telefon:
+361-577-7766

Hibás készülékét, telefonszámon jelentheti le. A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról.

SAMSUNG

 

 

hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton és vasárnap 9 és 16 óra között

Ingyenesen hívható:
06-80-7267864
(06-80-SAMSUNG)

Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az alábbi kérdésekkel kapcsolatban várják hívását:

* Általános termékismertetés

* Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek

* Készülék beállításokkal kapcsolatos információk

* Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás

* Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról

* Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!

"Élj az általunk kínált lehetőségekkel, lépj kapcsolatba velünk! Ügyfélszolgálatunk készséggel fogadja minden termékeinkkel, illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdésed és észrevételeid."

SONY VAIO

Sony VAIO Ügyfélszolgálat

 

Telefon:
+361-777-91-51

Részletes információt, további segítséget, az alábbi linken talál:

http://www.sony.hu/support/hu

TOSHIBA

Atlantis 2009 Számítástechnikai Kft.

Hétfő-Péntek 9.00 - 17.00

Telefon:
+36 (20) 535-0053
+36 (20) 535-0063
+36 (1) 201-2578

Fax:
+36 (1) 700-2685

Email:
office@atlantisnotebook.hu

Cím:
1036 Budapest, Pacsirtamező u. 19.

 

XEROX nyomtatók

 

 

Web:
http://www.profiszerviz.hu/garancialis-szervizek-xerox

 

 

 

Amennyiben a garanciális folyamatban elakadna keresse segítségért a WSH-t.

szerviz@wsh.hu

Ahhoz, hogy a folyamatban segíthessünk kérem töltse le, majd kitöltve küldje el elektronikus levélben az alábbi Excel fájlt:

Hibabejelentő lap.xlsx

 

Ha a hiba jellege garanciális:

  • elindítjuk, menedzseljük a folyamatot.

Ha a hiba nem garanciális:

  • megkeressük a leggazdaságosabb
  • a legkevesebb kellemetlenséggel járó megoldást
  • árajánlatot adunk,
  • elfogadása után elindítjuk és menedzseljük a folyamatot.

 

Üzembe helyezés

A vásárolt informatikai eszközök jó részének beüzemelése szaktudást, tapasztalatot igényel. Egyes eszközöknél (pl. laptopok, PC) csak ajánlott a szakszerű beüzemelés, időt, energiát spórolhat, pénzt, biztonságot, funkcionalitást nyerhet.  Más eszközöknél (szerverek, hálózati eszközök elengedhetetlen a szakértő installálás, konfigurálás.

A nálunk vásárolt termékeket az előre megbeszélt felhasználói igényekre szabjuk: 

  • operációs rendszert telepítjük,
  • operációs rendszer meghajtó programokat telepítjük, frissítjük,
  • operációs rendszert frissítjük,
  • BIOS-t, firmware-t frissítjük,
  • korábbi adatokat mentjük, visszaállítjuk,
  • megszokott munkakörnyezetet újból kialakítjuk,
  • programokat telepítjük, frissítjük,
  • teszteljük.

A hardver elemeket:

  • rendszerbe illesztjük,
  • összeszereljük,
  • helyszínen installáljuk,
  • teszteljük.

A szoftvereket:

  • rendszerbe illesztjük,
  • installáljuk,
  • konfiguráljuk,
  • teszteljük.

 

Üzemeltetés

Karbantartás:

  • munkaállomások, szerverek, aktív eszközök belső takarítása, portalanítás,
  • billentyűzet, egér, monitor szakszerű tisztítása,
  • szoftverek frissítése,
  • hardverek tesztelése.

Telefonos, távoli segítségnyújtás:

  • informatikai kérdésekre munkaidőben azonnali reagálás,
  • távoli támogatás jogtiszta szoftveres megoldással,
  • saját monitorán mutathatja be problémáját,
  • követheti a feladatmegoldás menetét.

Felhasználói támogatás, tanácsadás:

  • infomatikai tudás és tapasztalat megosztása,
  • döntéshozatal támogatása,
  • racionalizálási ötletek,
  • gazdaságossági szempontok.

Szerver üzemeltetés:

  • folyamatos, távoli felügyelet,
  • frissítés, verziókövetés,
  • mentési terv létrehozása, felügyelete, tesztelése,
  • erőforrások figyelése, ellenőrzése,
  • szerverkörnyezet kialakítása, a lehetőségek optimális használata mellett,
  • a szerver folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása.

 

Az üzemeltetésért személyes informatikai menedzser felel, aki mögött megtalálható a WSH szakember állománya, ügyeleti rendszere, redundanciája.

Kérje egyedi ajánlatunkat, melyet a jelenlegi helyzet felmérése és jövendőbeli terveik megismerése után adunk:

szerviz@wsh.hu

 

Alkatrész rendelés

Szerteágazó partneri hálózatunkat és tapasztalatunkat ötvözve vállaljuk új és használt alkatrészek beszerzését.

Vállajuk fogyóeszközeinek menedzselését folyamatos ellátást biztosítva.

szerviz@wsh.hu

 

Használt eszközök

Gyakran a használt eszközök újra használatba vétele a legjobb megoldás:

  • megbízható partnerek,
  • kiterjesztett garanciális eszközök (akár 30 hónap),
  • megbízható szerviz háttér,
  • környezetvédelmi szempontok,
  • gazdaságosság,
  • azonos árkategóriában általában jobb minőség,
  • olcsóbb újrahasznosított (refurb) szoftver használatának lehetősége.

Nálunk vásárolt használt eszközeit üzembe helyezve kapja kézhez.

 

Hibabejelentés

szerviz@wsh.hu

Ahhoz, hogy a folyamatban segíthessünk kérem töltse le, majd kitöltve küldje el elektronikus levélben az alábbi Excel fájlt:

  Hibabejelentő lap.xlsx

 

Ha a hiba jellege garanciális:

  • elindítjuk, menedzseljük a folyamatot.

Ha a hiba nem garanciális:

  • megkeressük a leggazdaságosabb
  • a legkevesebb kellemetlenséggel járó megoldást
  • árajánlatot adunk,
  • elfogadása után elindítjuk és menedzseljük a folyamatot.

 

Munkatársak

 

Központi telefonszám: 0613539800

Email: szerviz@wsh.hu

 

 

László György

Logisztikai és szerviz igazgató

lgy@wsh.hu

06209613385