A WSH Számítástechnikai, Oktató és Szolgáltató Kft. minden képzését követően értékelőlapok segítségével kap visszajelzést a képzési folyamat minőségéről. A személyesen történő visszacsatolás további tájékoztatást ad az ügyfél elégedettségéről.

 

Szükségét érezzük azonban egy olyan panaszkezelési rendszer kialakításának és működtetésének, amely gyors és hatékony lehetőséget biztosít ügyfeleink esetleges problémáinak megoldására.

 

A panaszról - legyen az írásban, szóban személyesen vagy telefonon jelzett probléma - jegyzőkönyvet készítünk. A jegyzőkönyv felvételét követő 24 órán belül cégünk felveszi a kapcsolatot a panasztevővel, megvizsgálja a panasz körülményeit, jogosságát, majd lehetőség szerint azonnali megoldási javaslatokkal szolgál.

 

 A panaszkezelés helyszíne:  

 

Személyi felelős: Erdős Napsugár

 

 

Dokumentáció, archiválás:

Az ügyfelek panaszait ügyfélszolgálatunkon tartjuk nyilván.  

 

A panasz felvétele:

Személyesen: 1117 Budapest, Budafoki út 97.

Telefonon: (1) 353-9800

E-mailben: tanfolyam@wsh.hu

Postai úton: 1117 Budapest, Budafoki út 97.