A WSH Számítástechnikai, Oktató és Szolgáltató Kft. minden képzését követően értékelőlapok segítségével kap visszajelzést a képzési folyamat minőségéről. A személyesen történő visszacsatolás további tájékoztatást ad az ügyfél elégedettségéről.
Szükségét érezzük azonban egy olyan panaszkezelési rendszer kialakításának és működtetésének, amely gyors és hatékony lehetőséget biztosít ügyfeleink esetleges problémáinak megoldására.
A panaszról - legyen az írásban, szóban személyesen vagy telefonon jelzett probléma - jegyzőkönyvet készítünk. A jegyzőkönyv felvételét követő 24 órán belül cégünk felveszi a kapcsolatot a panasztevővel, megvizsgálja a panasz körülményeit, jogosságát, majd lehetőség szerint azonnali megoldási javaslatokkal szolgál.
A panaszkezelés helyszíne:
Személyi felelős: Erdős Napsugár
Dokumentáció, archiválás:
Az ügyfelek panaszait ügyfélszolgálatunkon tartjuk nyilván.
A panasz felvétele:
Személyesen: 1117 Budapest, Budafoki út 97.
Telefonon: (1) 353-9800
E-mailben: tanfolyam@wsh.hu
Postai úton: 1117 Budapest, Budafoki út 97.